OBAVJEŠTENJE

Poštovani korisnici,

Kako smo vas obavijestili Obavještenjem od 23.12.2021. godine, isporuka toplotne energije prema krajnjim korisnicima se obavlja otežano.

Razlog toga je isporuka uglja lošeg kvaliteta iz RMU Zenica, koji ne može zadovoljiti potrebe procesa i rada kotlovskog postrojenja u cilju ostvarivanja potrebnih izlaznih temperature.

Kotlovsko postrojenje je projektovano za ugalj iz RMU Zenica, a kroz do sadašnju praksu i iskustvo pokazalo se da na žalost nema alternative, što je dodatno potvrdila i trenutna situacija, gdje smo u nedostatku kvalitetnog uglja nabavljali čak i ugalj izvan Bosne i Hercegovine, koji takođe nije mogao postići odgovarajuće parametre.

Toplana je u cilju poboljšanja grijanja uvela 24 satno vrijeme rada kotlovskog postrojenja i sistema grijanja grada, čime su se donekle kompezovale nešto niže izlazne temperature iz kotla.

Od dobavljača imamo najave poboljšanja kvalitete uglja, te u skorije vrijeme očekujemo poboljšanje parametara isporučene toplotne energije.

Shodno zaključcima sastanka sa predstavnicima Osnivača, obavještavamo Vas da svoje primjedbe na kvalitet grijanja dostavljate pismeno putem e-mail adrese: info@toplana-tesanj.com.ba ili putem telefona 032/650-508, kako bi se mogla provoditi adekvatna mjerenja i poduzimati akcije.

Potpuno smo svjesni teške situacije u kojoj se nalaze naši korisnici, te vas i ovim putem molimo da razumijete trenutne probleme i situaciju u kojoj se nalazimo.

U isto vrijeme činimo sve i nadamo se da će u najskorije vrijeme doći do poboljšanja, odnosno isporuke uglja potrebne kvalitete iz RMU Zenica, a sve na zajednočko zadovoljstvo naših korisnika i JP Toplana d.d. Tešanj.

S poštovanjem,

Vaša Toplana!