Poštovani korisnici,
Ovim putem želimo da Vas obavjestimo da je, shodno ranijem obavještenju koje je od strane Toplane dostavljeno svim korisnicima uz januarske račune za uslugu grijanja, izvršena analiza broja prispjelih pismenih prigovora na kvalitet grijanja kao i analiza pojedinih mjerenja temperatura u stanovima u navedenom periodu od 14.01. – 26.01.2025. godine, a što je propisano Odlukom o zagrijavanju Tešnja daljinskim grijanjem i uslovima za proizvodnju, distribuciju i preuzimanje toplotne energije (Službeni glasnik Općine Tešanj br.07/19 od 01.08.2019. godine) kao jedini način kontrole kvaliteta grijanja u prostoru.
Naime, imajući u vidu odredbe člana 16., člana 184. i člana 38.- 43. iz poglavlja V KONTROLA KVALITETA Uslovi za proizvodnju, distribuciju i preuzimanje toplotne energije potvrđeno je da je u navedenom periodu bilo više kvarova i zastoja koji nisu bili duži od 24 sata kao i odstupanja temperatura prostora od temperatura prostora ranije „dostignutog komfora (22oC – 24oC)“ kod naših korisnika.
Odstupanje temperatura prostora u ovom periodu od temperatura „dostignutog komfora“ nije isto što i odstupanje temperatura prostora od standardom propisanih temperatura prostora navedenim u odredbi člana 184. Uslova za proizvodnju, distribuciju i preuzimanje toplotne energije(20±1oC).
Postojanje odstupanja stvarnih temperatura prostora od standardom propisanih temperatura prostora jedino bi bio mjerodavan uslov za umanjenje računa za grijanje uz ispoštovanu proceduru kontrole kvaliteta opisanu u poglavlja V Uslova za proizvodnju, distribuciju i preuzimanje toplotne energije.
Imajući u vidu gore navedeno, a na osnovu odredbi Odluke o zagrijavanju Tešnja daljinskim grijanjem i uslovima za proizvodnju, distribuciju i preuzimanje toplotne energije (Službeni glasnik Općine Tešanj br.07/19 od 01.08.2019.godine), Nadzorni odbor i uprava JP Toplana d.d. Tešanj su donijeli zaključak da se nisu stekli uslovi za umanjenje cijene grijanja za navedeni period.
Također sve ranije podnesene pojedinačne pismene zahtjeve vezano za kvalitet grijanja u toku sezone grijanja 2024./2025. godine, Toplana će rješavati u zavisnosti od opravdanosti istih.
JP Toplana d.d. Tešanj zadržava pravo da na početku naredne grijne sezone, ako se steknu uslovi za raniji početak sezone, ne izvrši naplatu svih dana grijanja iz toga perioda, kako bi se postiglo zadovoljstvo korisnika grijanja, a zbog smanjenih temperatura „dostignutog komfora“ u periodu od 14.01.-26.01.2025.godine.
S poštovanjem.
JP Toplana d.d. Tešanj